czwartek, 2 stycznia 2014

Jak obiecałam "suweniry"

Stresując się przed dzisiejszym Skype z rodzinką numer #1, przypomniałam sobie o moich nagrodach za konkursy i uznałam, że wam je pokażę.
Zacznę od bluzy, którą bardzo ciężko było pokazać na zdjęciu, ale bardzo ją kocham i oszczędzam z zamiarem założenia do samolotu, bo jest taaak wygodna <3.


A teraz mój mniejszy skarb, ale tak samo przesłodki:





A teraz idę się dalej stresować rozmową. Szczerze mówiąc malutkie dziecko (czyli takie nad którym rozpływam się jak ide na ulicy), 30 minut do New York i wszystko robione powoli, bez spieszenia się typu "Boże dzieciaki spóźnią się do szkoły" zaczynają mnie bardzo przekonywać do tej rodzinki. A oprócz tego Host Mom jest świetna i dobrze mi się czyta to co do mnie pisze.

xoxo

2 komentarze:

  1. gdzie brałaś udział w tych konkursach ;D?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na facebooku Au Pair in America AIFS Poland czasami organizują konkursy :D akurat z bluzą udało mi się, bo wstawiłam filmik akurat wtedy kiedy trzeba było i uznali, ze był najlepszy. W drugim przypadku był halloweenowy konkurs, można było pokazać swoje ozdoby albo przebranie i też mi się udało :)

      Usuń