niedziela, 19 stycznia 2014

Perfect match!

I tak oto mój drugi match okazał się tym perfect! Jakąś godzinę temu dostałam wiadomość z pytaniem od całej rodziny (nawet tych jeszcze niemówiących dzieciaczków) czy chciałabym zostać ich au pair!
Po wymianie dziesiątek emaili z hostką i rozmowie z całą rodziną na Skype byłam wniebowzięta, są naprawdę świetni! Chłopcy (mimo moich obaw) bardzo szybko się otworzyli i chcieli grać ze mną w różne gry przez Skype! Czyli od 6 czerwca (bo od 2 Orientation) zaczynam opiekę na wspaniałą czwórką - Jack, Ryan, Grace i Luke! Wiem - ich liczba brzmi przerażająco, ale teraz (po rozmowie również z ich aktualną au pair) jestem już przekonana - dodatkowo mama jest stay-in-home, więc mam ją do pomocy!
Rodzina mieszka w Connecticut, około 1 h drogi pociągiem do NYC. Host dad jest polskiego pochodzenia i nawet potrafi mówić po polsku, mimo mieszkania od dziecka w Ameryce, więc może być komicznie :) Hostka jest bardzo młoda mimo już 8-letniego syna i wydaje mi się, że będzie świetną wręcz przyjaciółką :)

Jak tylko dowiem się co dzieje się po otrzymaniu Perfect matchu, zaraz napiszę o tym post!

xoxo

18 komentarzy:

  1. gratki:-) bedziesz miala wesolo z taka gromadka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdecydowanie wesolo, taka fajna gromadka, ze az nie wierze w swoje szczescie!

      Usuń
  2. gratki:-) bedziesz miala wesolo z taka gromadka :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. oooo gratulacje, ja tez właśnie zaczynam aplikacje brakuje mi filmiku i tez chce jechać w czerwcu, może razem będziemy leciały !!!! zapraszam do mnie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. byloby swietnie gdybysmy lecialyrazem, im wiecej znajomych twarzy na Orientation tym lepiej :D filmik tez mi zajal najwiecej czasu :D

      Usuń
  4. Woooow, ale super, bardzo, bardzo się cieszę! Taka wspaniała wiadomość przed snem <3
    gratuluję Ci z całego serca!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jak czytalam ich mejla to nie wierzylam, a pozniej nie moglam zasnac z emocji <3
      dziekuje! :*

      Usuń
    2. nawet ja nie mogłam zasnąć z emocji (już tak mam, że wszystko mocno odczuwam), więc co dopiero Ty!
      Myślałam o tym jak to będzie jak kiedyś ja będę czekała na mój perfect match <3
      naprawdę, bardzo się cieszę, Aga :)

      Usuń
    3. Czekanie na perfect jest wspaniale, a znalezienie go najpiekniejsze na swiecie! <3 strasznie sie ciesze, ze ktos cieszy sie razem ze mna haha :*

      Usuń
  5. Gratulacje! Mam pytanie, ile masz godzin opieki w aplikacji? Bo u mnie na roomie pustki i się zastanawiam czy nie mam za mało. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam 1050 :) tez mialam bardzo dlugo pustki! pisalam do agencji i powiedzieli, ze dopiero w marcu powinno sie cos ruszyc :D

    OdpowiedzUsuń
  7. prosimy coś więcej o rodzince, hihih ! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. o kurde! Wielkie gratulacje! I jedynie pozazdrościć odwagi, bo wkońcu czwórka to tak dużo haha! Ale mam nadzieję że wszystko pójdzie jak najlepiej i uda Ci się pobyt w US! :) Trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń