niedziela, 5 stycznia 2014

magiczne zniknięcie.

No i okazalo sie, że trzeba być naprawdę ostrożnym wybierając rodzinę. Za nic w świecie nie można wmówić samemu sobie, że rodzinka się podoba i jest taka wspaniała, tym bardziej kiedy już od poczatku wiadomo, że bedzie curfew, dostepu do samochodu nie bedzie, a o telefonie jedynie "beda musieli pomyslec". Na pewno musze kierować sie tym, żeby nie być pierwsza au pair, ale tak samo nie jakas 7 czy 10.
Rodzinka zniknela, nawet nie dostalam slowa wyjasnienia. Zapewne kiedy ktos opowiedzial im wszystko o programie to sie przestraszyli, bo z tego co widzialam rodzinka byla niezbyt bogata, a pewnie mysleli, ze wystarczy dac mi 200 dolarow, pokoj, a reszte sobie ogarnij sama. Chociaz, moze tylko sobie tak tlumacze :) tak czy inaczej, zostaje mi tylko czekanie na match #2 i miec nadzieje, ze bedzie o wiele lepszy :)

Co tam u was? Mialyscie jakies ciekawe matche w swojej historii au pairkowej? :) a moze wlasnie dzisiaj ktos wszedl na wasz room?

xoxo

17 komentarzy:

  1. Nie masz czym się przejmować to dopiero pierwszy match był :))) Powodzenia dalej

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki :) niektore dziewczyny mialy po 7 rodzinek zanim znalazly perfect match wiec az tak sie nie przejmuje :) tylko czekania nie lubie :(

    OdpowiedzUsuń
  3. a i ja znam jedną dziewczynę, której perfect match był #19 ;D ale był! miała chwile zwątpiła, ale okazało się, że warto było czekać ;D powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam jeszcze dużo czasu do czerwca-lipca wiec nie mam sie co przejmowac :D pocieszylas mnie tymi 19 matchami :D po prostu chcialabym miec jakakolwiek rodzinke na profilu, zeby czuc, ze cos sie dzieje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. lol. Mnie w ogóle zdziwiło, że oni się zdecydowali na rozmowę z Tobą, gdy nie znali szczegółów programu. Troszkę dziwnie, lepiej, że się wycofali :P
    U mnie moja pierwsza rodzinka była tym perfect :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlasnie ja nie rozumiem jakim cudem oni mieli dostep do profilow au pairek zanim dowiedzieli sie wszystkiego.. no ale trudno, mam jeszcze troche czasu, wiec nie trace nadziei :)

      Usuń
  6. hej! :) Jutro bede sie zglaszac on line do APiA. Mam kilka pytan. Czytam tutaj http://www.aupair.ai...e_krok_po_kroku ze juz na rozmowe, tj. interview mam miec ze soba wszystkie dokumenty(prawko m-narodowe np) i- referencje wypełnione. Czy to prawda? Od razu na to spotkanie musze miec wszystko wypelnione? Czy tam, na interview jest tylko rozmowa a dokumenty moge "doniesc" pozniej?

    OdpowiedzUsuń
  7. Niee, na przyklad miedzynarodowe prawo jazdy i od lekarza wypisane to nie. Najwazniejsze sa referencje, swiadectwo a jesli jeszcze nie skonczylas szkoly to zaswiadczenie kiedy skonczysz. Ja mialam interview jeszcze bez prawka w rece :) nic wiecej nie potrzeba przy interview :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa, dzieki :) ale referencje juz wypelnione na papierku od nich musze miec tak? A wiesz moze czy mozna skads wziac wersje referencji do wypelnienia po polsku? Bo po angielsku moi referenci raczej nie mowią :( tak samo do lekarza formularz?

      Usuń
    2. Tak, raczej przy interview juz musisz miec wypelnione. Dodatkowo mozna miec referencje ze np sie opiekujesz aktualnie i skonczysz np za miesiac :) a jesli chodzi o polska referencje to takiej niestety nie ma, ale ja na kartce przetlumaczylam kazdy punkt z referencji :) oczywiscie osoba wypelniajaca pisze odpowiedzi po polsku wiec to tez nie powien byc problem :)
      Ja znalazlam lekarza-murzyna wiec angielski dla niego nie problem :D

      Usuń
    3. hahaha lekarz murzyn :D No ja takiego raczej nie znajdę :D
      W kazdym razie, dziekuje bardzo za info! :) A od momentu, gdy zarejestrowalas sie on line, po jakim czasie odezwali sie do Ciebie i po ilu dniach mialas interview?
      Zaraz zacznie mi sie sesja i nie chcialabym wszystkiego naraz robic...

      Usuń
    4. Nie ma pospiechu, ja robilam w pazdzierniku i mi mowili ze powinnam w marcu dopiero :D wiec spoko z tym :) hmm odezwali sie szybko, moja konsultantka najpierw chciala porozmawiac ze mna na skype czy sie nadaje i dopiero po rozmowie wszystko wstawilam i po tygodniu mialam interview :) wiec mozna to rozlozyc w czasie

      Usuń
  8. ooo zazdroszcze ci ze juz rodziny sie do cb zglaszaja!! moj profil pewnie zostanie otwarty dopiero w przyszlym tygodniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A kiedy planujesz wyjazd?
      Napisz mi na email vehement@op.pl swojego linka do fejsa, zawsze razem czekajac na rodzinki jest razniej :D

      Usuń
  9. ALLELUJA jak dobrze, że trafiłam na bolga i opisujesz wszystko tak dokładnie pomagając mi przy tym!
    życzę ci udanego perfect matchu <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jak mi milo kiedy czytam takie slowa <3
      Niedlugo wstawie cos jeszcze, co tez wydaje mi sie wazne, bo troche przemyslalam i mam kilka porad :)
      Dziekuje <3

      Usuń
    2. to czekam :)

      Usuń