wtorek, 31 grudnia 2013

Match #1.

Boże, jak szybko to się stało! 31.12 a ja już mam pierwszą rodzinkę na swoim profilu! Wszystko pięknie, okolice Nowego Yorku, 3 letni chłopiec - jak pojadę będzie miał 3 i pół. I... dziewczynka w drodze. W momencie mojego przyjazdu miałaby pół roku. I tego nie jestem pewna. Nie wiem jeszcze nic o sprawach samochodu, z tego co wnioskuję prawdopodobnie nie dostałabym go. Rodzinka bardzo mi sie podoba, rodzice super, zdjęcia świetne, list też.. Chociaż widzę, że z wolnym czasem byłoby okropnie ciężko. Jest może tutaj jakaś Au Pair z Pelham w Nowym Yorku?

Nie wierzyłam, że cokolwiek ruszy się na moim proflu jeszcze w tym roku. Dawno tak się nie uśmiechałam <3

xoxo

6 komentarzy:

  1. Gratuluję pierwszej rodzinki na profilu ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej :) Super gratulacje :) A rozmawiałaś z nimi? Ja też jestem w APiA, ale dopiero zbieram wszystko do kupy, w przyszłym tyg chcę iść na interview :) Powodzenia dalej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak na razie wymienilismy dwa mejle i chcą porozmawiac ze mną na Skype <3 po przemysleniu rodzinka wydaje sie byc super i wcale juz nie jestem zle nastawiona do malych dzieciaczkow. a kiedy chcesz wyjezdzac? :) APiA jak dla mnie ma fajna organizacje, jak chcesz to mozemy zostac w kontakcie, moze w Ameryce wyladujemy blisko siebie!

      Usuń
  3. Dziekuje! Smiesznie bedzie jak pozostana moja 1 i ostatnia rodzinka ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oby byli tymi perfect! :)

      Usuń
    2. Przez pół roku miałabym czas, żeby się z nimi poznam zanim pojadę i to by było chyba świetnym przeżyciem, chociaż jeszcze nie mam pojecia co sądzić, mam nadzieje, że Skype z nimi mi pomoże :)

      Usuń