czwartek, 13 lutego 2014

Visa, visa!

No czeeeść au pairki! Dzisiaj piszę do was już z lekkim sercem - wszystko oprócz prezentów mam już załatwione i nie mam się czym martwić :D byłam dzisiaj w Płocku odebrać mój paszport razem z wizą i szczerze mówiąc? Zdziwiłam się! Zawsze widziałam tylko ten ładny obrazek ze zdjęciem, a tutaj takie zdziwienie, bo z mojego bezcennego paszportu wystają kartki A4.. Jakoś dziwnie w niego wczepione. Ale nic! Najwyraźniej tak ma być :< to ten formularz DS-2019 i SEVIS, z tego co kojarzę :) Zaskoczył mnie też napis, że ta wiza nie pozwala na bezwzględny wjazd do USA, jedynie urzędnik na granicy może mnie wpuścić lub nie! Ale chyba au pairek się to nie tyczy..
Oczywiści korzystając z okazji, zobaczyłam tani kurs dolara - 3.10 zł! Mówie sobie, że w sumie i tak będę musiała wymienić, a może zacząć rosnąć później! No i w ten sposób kupiłam sobie dolary i mogę podziwiać słynny napis "In god we trust" :D
Płock zadziałał na mnie też dziwnie pod względem zakupów i coś się stało z moim oszczędzaniem :< kupiłam sobie takie buty, które "chodziły" za mną od tygodnia :D ale chyba nie żałuje, a to dobrze :D
Wykorzystałam sobie też ostatnie możliwe wolne przed wyjazdem, bo matura to bardzo nie-wolny czas i pojechałam sobie do Trójmiasta. Odpoczęłam, a teraz muszę na nowo zacząć się uczyć :) Mam też w planach odwiedzić w majówkę swoją ukochaną ciocię, więc już widzę moją naukę :D
Moja dwuletnia dziewczynka rozpoznaje mnie już na zdjęciach i mówi "Aga" pokazując palcem, a mały roczny ostatnio napisał coś do mnie z Ipada hostki, nie mogę się doczekać kiedy je zobacze <3
Teraz kilka zdjęć, które powodują że się uśmiecham i lecę się uczyć :)

xoxo




spróbujcie przeczytać to na żółtym tle!

12 komentarzy:

  1. Hej! Do zdjęcia wizowego i paszportowego trzeba miec odsłonięte uszy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, niestety. ta samo jak do wizy ;)
      Aga,w majówkę i tak już nie powinnaś się uczyć tylko właśnie odpoczywać! Wszystko, co pomoże się odstresować jest mile widziane!

      Usuń
    2. Tak, są tu zupełnie inne wymagania niż do dowodu. Uszy muszę być czyste i widoczne :D

      Usuń
    3. N. chyba masz racje, w majówke sobie pozwolę już na troche luzu, i tak nie zdążę się już niczego nauczyć :D

      Usuń
    4. Żartujecie sobie? Ja właśnie wtedy wzięłam się porządnie do nauki haha :D

      Usuń
  2. Byłaś w Trójmieście?! Jestem z Gdańska! :D
    Zazdroszczę wizy, sama chciałabym mieć swoją już w rękach, ale matura dopiero za 2 lata :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taak, 5 dni tam spędziłam, będę jeszcze tam w majówke, jakby coś! :D
      ojeej, bardzo szybko zaczęłaś się już interesować, ale to Ci może pomóc zrobić świetną aplikacje! :) powodzenia w zdobywaniu wizy, uczucie jest super! :) (ps. baardzo przystojny pan mi ją wydawał :D)

      Usuń
  3. Jak świetnie, że masz już to za sobą ;D
    Już nie mogę się doczekać Twoich notek zza Oceanu ;p
    Oby szło dobrze tak dalej ;D!!!
    Ile bierzesz $ na ' start ' ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie się cieszę, że to już za mną :D dopiero teraz zauważyłam Twój komentarz, wybacz! :(
      Pewnie znowu zaczne pisać dopiero przy zakupie prezentów i pakowaniu więc trochę czasu minie :D
      notki zza Oceanu będą i to na sto procent!
      Na start biorę chyba 100 $, sądze że w zupełności wystarczy :)

      Usuń
  4. Szczęściaraaa! Wszystko co najważniejsze masz już gotowe :) Dodaje do ulubionych oczywiście! (lepiej późno niż wcale :P)

    OdpowiedzUsuń
  5. dzięki za miły komentarz ;) to jeszcze chce Ci się zdawać maturę z chemii? ;) powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć mam do Ciebie pytanie - te wszystkie dokumenty razem z referencjami musiałaś wysyłać do biura w Warszawie czy nie było takiej potrzeby?

    OdpowiedzUsuń