poniedziałek, 18 listopada 2013

Moje video :) + konkursy au pair

Cześć au pairki! :)
Jak na razie nic się nie ruszyło.. Sądzę, że to moją przewidywaną datę wyjazdu.
No ale niestety, maturę trzeba zdać :( Pewnie najbliższych matchy mogę się spodziewać dopiero w styczniu, ale to nie szkodzi mi w czytaniu waszych wszystkich blogów, robienia wielkich oczu, jakie rodziny się do was odzywają i myślenie o tym, że to mnie też czeka! I wcale nie zostało aż tak dużo czasu, w sumie dobrze, że do wyjazdu mam jeszcze 7 miesięcy, bo jest czas, żeby wszystko ogarniać - powoli.
Nie wierzę, że spełnię swoje marzenie <3 O ile mi się uda haha, ale najważniejsze jest pozytywne myślenie :)

Dostałam dzisiaj bluzę "Au Pair in America" za wygraną w konursie na najlepsze video z końca października, a w czwartek przybył do mnie najsłodszy pendrive świata "APiA" - biały samolocik z różowym napisem "Zakochaj się w Ameryce". Ten program po prostu musi mi być pisany! <3 Zdjęcie moich suwenirów (haha) wstawie w następnej notce.

A teraz załączę wam swoje au pair video, a tak żebyście wiedziały kim w ogóle jestem :)

Pozdrawiam aktualne, byłe i przyszłe au pairki - obyśmy spotkały się tam za oceanem !


xoxo, zakochana w USA :)

7 komentarzy:

  1. Gratuluję odwagi z tym, że wybierasz się już tuż po maturze. Ja też bym chciała, ale rozsądek podpowiada, że po 2 cudownych latach tam już nie będę miała ochoty na dalszą edukację. No i cóż- w moim wypadku wypadałoby troszkę jednak nauczyć się opieki nad dziećmi... Ale Tobie z całego serca życzę powodzenia i na pewno będę obserwować jak Ci idzie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeprraszam za taka pozna odpowiedz! Jesli chodzi o dalsza edukacje to tez prawda jest taka ze z calego serca chcialabym studiowac poza polska a po roku rozmawiania po angielsku mialabym taka mozliwosc :) dziekuje za mile slowa i jak tylko bedziesz chciala wiedziec cos "z pierwszej reki" to zapraszam do pytania :)

      Usuń
  2. Hejka! Właśnie dodałam Twojego bloga do listy blogów au pair i przepraszam, że tak późno. Dziękuję, że dodałaś już button! Pozdrawiam i życzę powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz taką ssamą piosenkę w filmie co ja :D
    Ja dodałam filmik we wrześniu, agencja APC..
    właśnie się zastanawiam czy nie zmienić na APIA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta piosenka jest taka pozytywna ze idealnie sie nadaje! Kiedy chcesz wyjechac? :)
      Jesli chodzi o agencje to kazdemu bede pecac APiA, sa super!

      Usuń
  4. bardzo fajny pomysł na filmik (podoba mi się zwłaszcza, że widać Cię, słychać Cię i jeszcze są napisany - super!) gratulacje!

    Witaaaaamy w gronie operkowej społeczności :))) :*

    OdpowiedzUsuń