piątek, 15 listopada 2013

Aplikacja zaakceptowana!

Ten blog powstał po to, żeby pomóc przyszłym au pair :) Chciałabym zamieścić wszystko to, czego możecie nie wiedzieć - jak wyglądają matche, jak się spakować do Ameryki, jak wygląda szkolenie, jak zostanę przyjęta przez host family :)

Aplikację może zobaczyć i zrobić każdy. Zaczyna robić się ciekawie, kiedy przychodzi Interwiev, później Twoje video zostaje zaakceptowane, dzwonią do osób wystawiających Ci recenzje, wszystko jest pięknie - i to oczekiwanie. Tak na prawdę nie masz pojęcia kiedy i co będzie dalej. Chciałabym przybliżyć wam wszystko jak najlepiej.

Wyjeżdżam z agencji Au Pair in America. Moja aplikacja właśnie dzisiaj została zaakceptowana, teraz mogę tylko czekać na pierwsze rodziny! Kiedy tylko się odezwą - na pewno napiszę.

Jeżeli macie jakiekolwiek pytania - piszcie. Chciałabym jak najlepiej ułatwić wam ten wyjazd! W następnych notkach przybliżę wam nieco jak zrobiłam swoje video, jak napisałam list do rodziny goszczącej i jak wyglądał mój Interview.

Wszystkim odważnym Polkom życzę jak najwięcej uśmiechu i jak najlepszego matchu i roku w Ameryce!

Aqness.

2 komentarze:

  1. hej Aga :))
    widzę, że aplikacja poszła Ci ekspresowo! również mam zamiar wyjechać po maturze, lub po pomaturalnych wakacjach, jednak za wideo będę się zabierać dopiero pod koniec grudnia/w styczniu, gdy będę mieć sporo śniegu.

    czekam z ciekawością na pierwsze matche!
    powodzenia i może do zobaczenia? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero teraz zauwazylam ten komentarz jesli mam byc szczera haha, bardzo szybka ja :)
      Moze masz racje, ze dopiero sie za to bierzesz, bo ja troszke za szybko wszystko skonczylam i dlugo czekalam na 1 match, ale doczekalam sie :D
      Byloby swietnie spotkac sie juz za oceanem :) ja wymezdzam przed wakacjami, a nie po, bo boje sie ze zniej nie zdaze ze wszystkim zwiazanym ze studiami :)

      Usuń